Klant
Bergh Bouw is in 1958 opgericht door twee broers van den Bergh. In de beginjaren van het bedrijf zijn ze vooral actief geweest in de woningbouw. Later werd hun werkveld verbreed naar de industrie/bedrijven. Eigenlijk zijn ze door de jaren heen steeds flexibel mee bewogen met wat de markt vraagt. Daar ligt tweeledig hun kracht. In de eerste plaats weten zij de vraag van hun opdrachtgevers feilloos te vertalen naar een bouwproject waarmee ze een bijdrage leveren aan een duurzame, vitale en gezonde leef- en werkomgeving.

In de tweede plaats hebben zij door deze flexibiliteit een schat aan ervaring en expertise opgebouwd binnen de industrie, utiliteit, wonen en de zorg waarmee we totaal bouwoplossingen kunnen realiseren van hoogstaande kwaliteit!

Vraagstuk
Bergh Bouwgroep was voor de communicatie van hun nieuwe huisstijl op zoek naar een unieke maatwerkoplossing. Het relatiegeschenk moest de 6 nieuwe huisstijlen van alle divisies weergeven. Daarnaast moest het iets passends binnen de branche zijn.

Oplossing
Dit vraagstuk was dan ook weer een uitdaging die wij graag aangaan! Als wij denken aan bouwen, dan vinden wij daar ‘bier’ goed bijpassen. 6 divisies die moeten worden weergegeven? Dat kan heel mooi op 6 flesjes, ieder met een uniek etiket per nieuwe stijl! Bij een mooi speciaalbier hoort een mooi glas, door ons gegraveerd met het nieuwe logo! Vervolgens is er een conceptmodel van een robuust bierkrat op maat gemaakt, waarin dit alles goed verpakt kon worden. Ook deze kisten hebben we gegraveerd met het logo. Om het af te maken werden er ook viltjes in de nieuwe huisstijl meegeleverd.

Gerelateerde projecten